بزن تار


دل نوشته

موهايش سفيد شد!!!كودكي ك دزدكي دفترخاطراتم را خواند !!!

بزن تار ك امشب باز دلم از دنيا كرفته

بزن تار و بزن تا

جه ربطي داشت ساعت 4 صبح؟

ربطش اين بود ك دلم كرفته بود

اين روزا خوش نميكذره فقط خوشيم ك داره ميكذره

خب خدايا ب اميد خودت

دوستت دارم خداي مهربونم



نظرات شما عزیزان:

آنا یوردوم
ساعت22:12---13 اسفند 1391
سلام.
وبتون جالبه... و خوب....
البته هنوز مطالبش کمه...
البته چون شما فقط دل نوشته مینویسین...
البته بهتره کمی هم مطالب شادتر بنویسین... اگه دوست داشتین...
باز هم به من سر بزنید...
من هر روز با مطالب تازه و متنوع به روزم...
http://www.tabrizli.lxb.ir/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,ساعت 3:46 توسط fatemeh| |


Power By: LoxBlog.Com